Petent 2.0 to konferencja poświęcona drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi klienta w urzędzie. Jest to element czynienia urzędów bardziej przyjaznymi dla ludzi, a jednocześnie osiągania efektywności poprzez wykorzystanie różnych zdalnych i bezpośrednich kanałów dostępu.
Nowoczesne techniki oferują wszechstronne możliwości (np. agenci wideo, biometria), inną kwestią jest ich adaptacja w warunkach funkcjonowania urzędów publicznych. Podczas konferencji zostanie ukazany szerszy kontekst obsługi interesanta w urzędzie, tak by pokazać, że sprawne funkcjonowanie wielokanałowego front-endu wymaga odpowiedniej organizacji strony procesowej i zaplecza (back-endu) w urzędzie i odpowiedniej integracji systemów i informacji.
Podczas wydarzenia zostaną poruszone ponadto takie zagadnienia jak: perspektywy wprowadzenia jednolitego numeru miejskiego w Polsce, bezpieczeństwo informacji w kontekście wygody i pełności obsługi oraz efektywność kosztowa w obsłudze komunikacji wielokanałowej.
Organizatorem konferencji jest Evention. Współorganizowana jest ona przez Urząd Miasta Łodzi pod honorowym patronatem Urzędu Miasta Poznania oraz Ministerstwa Cyfryzacji.
Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli sektora publicznego, jednak ograniczona jest liczba miejsc.
Do udziału można się zarejestrować za pomocą elektronicznego panelu dostępnego na stronie www.petent20.pl/formularz/