Co jest podstawą sukcesu w komunikacji kryzysowej?
Jak wiele możliwości dają nam systemy informatyczne?
Co jest piętą achillesową w zarządzaniu w sytuacjach kryzysowych? Na te jak i na inne pytania odpowiemy na konferencji: Systemy do zarządzania kryzysowego 22 maja, Warszawa
>>>STRONA GŁÓWNA<<<
>>>REJESTRACJA<<<
W programie konferenji m.in:
· Wnioski i spostrzeżenia po roku działania systemu powiadamiania ratunkowego
Tomasz Koszela - Zastępca Kierownika Zespołu Zarządzania Kryzysowego - Centrum Ratownictwa Gliwice
· Przygotowania struktur kierowania do działania w sytuacjach kryzysowych na szczeblu lokalnym
Robert Dynak - Dyrektor Wydziału Zarządzania Kryzysowego i PCZK - Starostwo Powiatowe w Pułtusku
· Systemy do zarządzania kryzysowego na Lotnisku Chopina w Warszawie
Jerzy Choromański - Specjalista ds. bezpieczeństwa - Zespół Zarządzania Kryzysowego - Lotnisko Chopina w Warszawie
· Mechanizmy ochrony cyberprzestrzeni w sytuacji kryzysowej
Krzysztof Liedel - Zastępca Dyrektora w Departamencie Prawa i Bezpieczeństwa Pozamilitarnego - Biuro Bezpieczeństwa Narodowego
· Wykorzystanie narzędzi informatycznych do projektowanego systemu ratowniczego jako element wsparcia zarządzania kryzysowego
· Paweł Kępka - Kierownik Katedry - Wydział inżynierii bezpieczeństwa cywilnego - Szkoła Główna Służby Pożarniczej
· Europejskie rozwiązania dla zarządzania kryzysowego – Pionex 2014
Piotr Kaczmarek - Specjalista ds. sprzedaży - Astri Polska Sp. Z o.o.
· Zintegrowany system łączności dyspozytorskiej dla zarządzania i monitorowania działaniami w sytuacjach kryzysowych
Andrzej Wysocki – Menedżer Segmentu Klientów Kluczowych - Radmor S.A
· Zarządzanie ratownictwem medycznym w zdarzeniach masowych i katastrofach –nowe wyzwania, nowe możliwości.
Arkadiusz Trzos - Kierownik Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej - Katedry Anestezjologii i Intensywnej Terapii - Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
Po konferencji przewidziany jest
panel dyskusyjnym, w którym przedmiotem dyskusji będzie:
· Odpowiedzialności Prezydenta/Starosty za bezpieczeństwo publiczne a wpływ na system powiadamiania ratunkowego.
· Spojrzenie na funkcjonowanie obsługi numeru 112 od strony obywatela
· Zintegrowane stanowisko dyspozytorskie na poziomie powiatowym - współpraca służb podczas realizowania działań ratowniczych
Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
· Kadrę Zarządzającą: jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego,
· funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej,
· koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR,
· specjalistów do zarządzania kryzysowego.
Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
Kontakt:
Justyna Mejłun
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 689
justyna.mejlun [at] multitrain.pl