8 listopada Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” rozpoczęła przyjmowanie wniosków konkursowych do kolejnej edycji konkursu.
Konkurs ma charakter niekomercyjny, a jego celem jest wyłonienie najlepszych produktów i usług, które dzięki swoim walorom jakościowym, technologicznym i użytkowym, wyróżniają się na rynku oraz mogą być wzorem dla innych.
Wszyscy zainteresowani udziałem w Konkursie proszeni są o wypełnienie i przesłanie ankiety rejestracyjnej, a do 15 stycznia 2013 wypełnionej ankiety weryfikacyjnej. Więcej informacji o Konkursie znajduje się na stronie:
www.terazpolska.pl.
Nagrody przyznawane są w trzech kategoriach: dla produktów i usług, gmin oraz przedsięwzięć innowacyjnych. Zwycięzcy zostaną wyłonieni podczas obrad 30-osobowej Kapituły Godła „Teraz Polska”. W jej skład wchodzą autorytety życia społecznego, kulturalnego, gospodarczego i naukowego.
Godło „Teraz Polska” na przestrzeni 20 lat stało się marką samą w sobie, a jego stosowanie jest dobrą formą promocji firm. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Ośrodek Badania Opinii Publicznej i Rynku MARECO, ponad 90% badanych uważa, że stosowanie Godła „Teraz Polska” w działaniach promocyjnych służy budowaniu prestiżu firmy oraz poprawie wizerunku przedsiębiorstwa lub produktu/usługi wśród ich odbiorców, kontrahentów, partnerów biznesowych oraz w otoczeniu społecznym, a także w oczach pracowników firmy i konkurentów.
Patronami medialnymi Konkursu „Teraz Polska” są: Pap Samorządowy, Forum Samorządowe, Polish Market, Nowa Wieś Europejska, Portal Innowacji i Proto.pl.
Więcej informacji udzieli:
Anna Augustyniak
BC MFD Media Communications
tel. 507027035
mail:
anna.a@bcmfd.pl