Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Kontakt  |  Reklama
.

 
Aktualności

»


WYBORY 2024
Kampania profrekwencyjna dla miast


Związek Miast Polskich i Unia Metropolii Polskich przygotowały kampanię „Co byś zrobił/a na swoim miejscu?”, która ma wesprzeć miasta w zachęcaniu mieszkańców do udziału w wyborach samorządowych i w promocji aktywnych postaw obywatelskich.

„Co byś zrobił/co byś zrobiła na swoim miejscu?” to pytanie, które rodzi się z troski o nasze wspólne dobro. To pytanie ma swoje korzenie w lokalnych wspólnotach, w sąsiedzkich rozmowach, w codziennym doświadczeniu przestrzeni, którą współtworzymy. Od pokoleń mieszkańcy naszych miast zbierają się, by dyskutować i wspólnie kreować przyszłość swoich społeczności. Dziś, wychodząc naprzeciw temu wyzwaniu, przywracamy to pytanie jako fundament naszej kampanii. To pytanie wciąż na nowo zadajemy sobie jako mieszkańcy, aby przypominać, że demokracja zaczyna się tuż za progiem własnego domu.

– Samorząd terytorialny stoi zwykle w cieniu krajowej polityki i partyjnych sporów, które przyciągają uwagę mediów. A to właśnie ta część administracji naszego państwa ma fundamentalny wpływ na jakość życia obywateli. Decyzje władz samorządowych przekładają się praktycznie bezpośrednio na życie Polek i Polaków. Z badań wynika, że mieszkańcy polskich miast i wsi oceniają samorządowców zdecydowanie lepiej niż polityków krajowych oraz są świadomi tego, jak wiele zależy od samorządu. Mimo tego frekwencja w wyborach samorządowych jest zazwyczaj niższa niż w pozostałych powszechnych głosowaniach. Związek Miast Polskich inicjuje więc kampanię profrekwencyjną, którą chcemy zachęcić i przekonać mieszkańców do udziału w kwietniowych wyborach samorządowych – Zygmunt Frankiewicz, prezes ZMP.

Zachęcamy miasta do zaangażowania się w kampanię profrekwencyjną, pobrania wszystkich gotowych do publikacji materiałów informacyjnych i graficznych i przez najbliższe 3 tygodnie udostępniania ich na miejskich nośnikach informacji. Materiały są zamieszczone na stronach:

https://www.miasta.pl/strony/cobyszrobilnaswoimmiejscu-kampania-profrekwencyjna-2024

Kampania „Co byś zrobił/co byś zrobiła na swoim miejscu?” będzie realizowana w radiu RMF FM i Radiu ESKA w dniach od 1 do 5 kwietnia (spot radiowy 30’'), w dzienniku „Rzeczpospolita” i „Rzeczpospolita Życie Regionów” oraz w mediach społecznościowych za pomocą płatnej reklamy. Zaplanowane zostały także publikacje w dzienniku Super Express.


Źródło: https://www.miasta.pl/

2024-03-20 08:20:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»

TURYSTYKA

»

»

URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE

»

POBIERZ BEZPŁATNIE

»

Wydarzenia w najbliższym czasie

»

14-15 listopada, Sanok, V Sanockie Forum Gospodarcze, www.sanok.pl
Newsletter

»

Zamów newsletter


Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach

»