Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Kontakt  |  Reklama
.

 
Aktualności

»

Filip Szatanik: Reklama za reklamę

Zachęcamy właścicieli firm do dostosowania się do norm wyznaczonych przez plastyka. W zamian proponujemy reklamę na stronie internetowej miasta – mówi zastępca dyrektora Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Krakowa.

\"\"

\"\"

Od kilku lat krakowski Magistrat – z inicjatywy Prezydenta Miasta Jacka Majchrowskiego – prowadzi akcję „Reklama za reklamę”. Każdy przedsiębiorca, który dostosuje szyld firmy na zabytkowym budynku do estetyki centrum Krakowa, otrzymuje bezpłatną reklamę na stronie internetowej www.krakow.pl odwiedzanej miesięcznie przez około 1,5 mln internautów. Dzięki pomysłowi liczba „wzorowych” szyldów wciąż rośnie – już ponad stu przedsiębiorców dostosowało tablice reklamowe do zabytkowego otoczenia. 

Firmy, których szyldy dostosowane są do estetyki zabytkowego centrum Krakowa, otrzymują również specjalny list z podziękowaniem od Głównego Plastyka Miasta. Reklama firmy zapewniona przez portal Magiczny Kraków składa się z danych teleadresowych i zdjęcia.

Wizytówki firm, które przyłączyły się do akcji podzielono na kategorie według branż: Galerie i Muzea, Księgarnie i Antykwariaty, Banki i Instytucje Finansowe, Kawiarnie, Baza Noclegowa, Restauracje, Salony jubilerskie, Sklepy, Szkoły językowe, Zakłady Usługowe oraz Pozostałe. 

O tym, jak powinna wyglądać „wzorowa” reklama w centrum Krakowa decyduje Główny Plastyk Miasta i Miejski Konserwator Zabytków. Jeśli szyld wystaje nad pas jezdni czy chodnika konieczne są również uzgodnienia z Zarządem Infrastruktury Komunalnej i Transportu.

Nie ma jednolitych wytycznych co do poprawnego wyglądu szyldu, ponieważ zależy to od czynników – m.in. specyfiki miejsca i jego otoczenia. Wzór szyldu jest więc uzgadniany indywidualnie, dla każdej firmy. Opiniowanie nie trwa długo, by tablica mogła zawisnąć jak najszybciej. Lista firm, które przyłączyły się do akcji znajduje się na stronie www.krakow.pl w dziale „Polecamy”. Jak zauważa Główny Plastyk, akcja przyniosła efekty – są miejsca, gdzie widać znaczną poprawę – jak choćby ulica św. Marka czy ulica św. Tomasza. 


\"\"Filip Szatanik
zastępca dyrektora Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta

2011-03-06 20:50:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»

TURYSTYKA

»

»

URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE

»

POBIERZ BEZPŁATNIE

»

Wydarzenia w najbliższym czasie

»

27 marca, Warszawa, Posiedzenie Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego, https://www.gov.pl/web/

27-28 marca, Warszawa, Forum Finansowania Agrobiznesu, https://pisb.pl/


Newsletter

»

Zamów newsletter


Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach

»