Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Kontakt  |  Reklama
.

 
Aktualności

»


Patronat medialny "Forum Samorządowe"
Marketing jako narzędzie promocji miast i regionów

Dobrze zaplanowana i przeprowadzona strategia marketingowa to obecnie nieodłączny element skutecznej promocji. Nie jest ona związana wyłącznie zfirmamipragnącymi wypuścić nowy produkt na rynek– w równym stopniu dotyczy także samorządów. Ważne jest, aby osoby odpowiedzialne za marketing miejscnieustannie poszerzały wiedzę, wykorzystywały nowe technologie i efektywnie przedstawiały największe atuty swojego regionu.


Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach od 2011 roku pomaga stawiać czoła wyzwaniom, z którymi na co dzieńmierzą się marketingowcy. Skierowany jest nie tylko do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego,ale także prezesów i pracowników firm branżowych zajmujących się promocją, marketingiem terytorialnym i tworzeniem kampanii wizerunkowych.Tegoroczna, VIII edycja odbędzie się w dniach 25-26 października w Rzeszowie.Wydarzenie poświęcone zostanie zasadom prowadzenia skutecznej kampanii promocyjnej miasta i regionu. W trakcie kongresu prelegenci omówią najważniejsze czynniki wpływające na wizerunek miejsc orazprzedstawiąpomysły pozwalające zwiększyć atrakcyjność regionu. Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować.

Innowacyjność w prowadzeniu kampanii marketingowej jest kluczem do sukcesu nie tylko prywatnych firm, ale również jednostek samorządu terytorialnego. Kongres daje możliwość poznania sposobów skutecznego marketingu, tworzenia koncepcji i wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań przy promocji miast i regionów – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes Exacto oraz współautor książki „Relacje z mediami w samorządach”.

Nadrzędnym celem kongresu jest dzielenie się wiedzą, przedstawianienajnowszych trendów w marketingu i komunikacji oraz prezentacje strategii marketingowych, których wdrożenie przyniosło sukces. Wśród prelegentów poprzednich edycji kongresu, obok specjalistów od marketingu i PR, występują przedstawiciele władzy samorządowej, którzy prezentują kampanie marketingu miejsc wdrożone w ich regionach. Oprócz prelekcji, uczestnicy wezmą udział w warsztatach, które odbędą się w drugim dniu kongresu i skupią się na sposobach mierzenia efektów kampanii wizerunkowych.

Kongres rokrocznie cieszy się dużą frekwencją, gromadząc około 150 osób związanych z marketingiem oraz zarządzaniem jednostkami samorządu terytorialnego. Inicjatywa podjęta przez organizatorów daje szansę na zdobycie i poszerzenie wiedzy niezbędnej do prowadzenia skuteczniej kampanii. Aby zostać uczestnikiem Kongresu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.podkarpackie.org.pl/regulamin-kongresu/. Więcej informacji o kongresie i ubiegłorocznych edycjach można znaleźć na stronie http://www.podkarpackie.org.pl/

2018-08-01 13:21:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»

TURYSTYKA

»

»

URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE

»

POBIERZ BEZPŁATNIE

»

Wydarzenia w najbliższym czasie

»

3 kwietnia, webinarium Bezpłatne wsparcie dla miast od Komisji Europejskiej, https://www.miasta.pl/

Newsletter

»

Zamów newsletter


Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach

»