Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Kontakt  |  Reklama
.

 
Aktualności

»


Patronat medialny „Forum Samorządowe”
V edycja konferencji „Klient w Urzędzie” – o nowoczesnej obsłudze interesanta

„Klient w Urzędzie” to konferencja poświęcona drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie. Konferencja odbędzie się 24-25 kwietnia 2018 r. w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsk.



„Klient w Urzędzie” to konferencja poświęcona drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie.

Rozwój i modernizacja sposobów na efektywną obsługę interesantaw sektorze publicznym potęguje potrzebę poznawania trendów i wdrażania konkretnych rozwiązań. Zadanie ustandaryzowania procesów wydziałów spraw obywatelskich czy organizacyjnych, zgodne ze strategią władz centralnych, stoi przed każdą jednostką sektora publicznego.

„Klient w Urzędzie” jest miejscem spotkań osób na stanowiskach kierowniczych odpowiedzialnych za obszar obsługi interesanta i zarządzanie tym procesem w poszczególnych jednostkach.


W edycji 2018 czekają na Państwa:

 

Sesje plenarne z udziałem władz miast -warsztaty -sesja pytań i odpowiedzi z udziałem przedstawicieli  urzędowych centrów kontaktu- dyskusje roundtables

 

W programie konferencji, m.in.:

 

- Wystąpienie otwierające z-cy Prezydenta ds. polityki gospodarczej – Aleksandry Dulkiewicz, Urząd Miejski w Gdańsku.

- Klient w urzędzie – daleko, a jednak tak blisko…
Jak pokonać barierę odległości i zapewnić równie wysoki standard obsługi zdalnej jak przy bezpośredniej obecności klienta w urzędzie? – casestudy pierwszego w Polsce wdrożenia obsługi klienta przez wideoczat w sektorze public – rozmowa na żywo.

- W jaki sposób RODO zmieni sposób i możliwości obsługi interesanta w urzędzie?

- PANEL: Czy umiemy i potrzebujemy mierzyć efektywność centrów kontaktu w administracji publicznej? Czy warto porównywać ze sobą centra kontaktu w świecie administracji publicznej? Panel z przedstawicielami urzędowych centrów kontaktu.

- Warsztaty fakultatywne: Obsługa Trudnego Interesanta. Celem warsztatów jest omówienie różnych przypadków tzw. trudnego klienta i sposobów jego obsługi w różnych kanałach komunikacyjnych. Kontekst i uwarunkowania instytucji publicznej a doświadczenia biznesu.

 

Udział w konferencji dla przedstawicieli sektora publicznego jest bezpłatny.

 

Zgłoś swój udział już dziś!

2018-03-19 16:07:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»

TURYSTYKA

»

»

URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE

»

POBIERZ BEZPŁATNIE

»

Wydarzenia w najbliższym czasie

»

16-17 kwietnia, Warszawa, Forum Mieszkaniowe, https://habitat.pl/fm2024/
Newsletter

»

Zamów newsletter


Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach

»