24 maja 2018 r., Wrocław, wymagana rejestracja
Zarządzanie kryzysowe to działalność organów administracji publicznej polegająca na zapobieganiu sytuacjom kryzysowym. Państwo i jego obywatele mają prawo oczekiwać, że kierowanie bezpieczeństwem narodowym jest ciągłe, sprawne, odporne na zakłócenia i nieustannie doskonalone.
Ważne jest opracowanie planów reagowania kryzysowego, które opisują kto, co i kiedy będzie robił, za pomocą jakich sił i środków i na jakiej podstawie prawnej.
Proponowane zagadnienia tematyczne:
• Systemy łączności
• Systemy ostrzegania i powiadamiania ludności cywilnej o zagrożeniu przy wykorzystywaniu
nowoczesnych technologii
• Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe (mobilne systemy
komputerowe, radiotelefony, monitory).
• Bezpieczeństwo - publiczne, transportu, obiektów, danych
• Organizacja i zasady funkcjonowania centrów zarządzania kryzysowego
• Zadania i skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i
mundurowymi
• Współpraca ze środkami masowego przekazu
• Bezpieczeństwo imprez masowych i zgromadzeń
• Logistyka w zarządzaniu kryzysowym
• Organizowanie pomocy medycznej I psychologicznej
• Aspekty prawne
Grupa docelowa:
- · przedstawiciele jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów
zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego
- · funkcjonariusze służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska
Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej
- · koordynatorzy zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR.
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT
W ramach zgłoszenia zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość
konsultacji z Ekspertami.
Miejsce: Hotel Śląsk, ul. Oporowska 60, 53-434 Wrocław
Czas trwania: 09.30 – 14:30
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Kontakt:
Dominika Meller
mobile: +48/786 146 013
e-mail: dominika.meller@pirbinstytut.pl
It's genuinely very difficult in this busy life to listen news on TV, therefore I just use web for that reason, and obtain the newest information.