Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Kontakt  |  Reklama
.

 
Aktualności

»


Nowe wyzwania w administracji publicznej

Instytucje administracji publicznej muszą mierzyć się ze stałym rozwojem technologii. Coraz więcej obywali korzysta z możliwości jakie daje Internet. E-administracja to dla wielu osób ogromne udogodnienie - bez wychodzenia z domu, mogę załatwić wiele spraw. Dlatego widoczny jest ciągły wzrost urzędów, które inwestują w nowe rozwiązania i systemy, podnosząc komfort w usługach publicznych wychodząc naprzeciw potrzebom obywateli, jednocześnie obniżając koszty obsługi.


W imieniu 
Polskiego Instytutu Rozwoju Biznesu zapraszamy na konferencje ‘’Nowe wyzwania w administracji publicznej’’ która odbędzie się 16 marca 2017 roku w Warszawie (GoldenFloor Plaza - Millennium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a). Podczas wydarzenia eksperci przekażą uczestnikom swoją wiedzę i umiejętności z zakresu nowoczesnej administracji publicznej. Będzie to doskonała okazja do dyskusji o innowacyjnych rozwiązania informatycznych dla instytucji publicznych.

Na spotkaniu będzie można dowiedzieć się m.in. o:
  • kluczowych obszarach współpracy samorządów i rządu związanych z procesami informatyzacji państwa,

  • wykorzystaniu potencjału sieci szerokopasmowych,

  • systemach informatycznych wykorzystywanych w urzędach,

  • bezpieczeństwie danych i informacji,

  • rozwiązaniach wspierających bezpieczeństwo IT instytucji,

  • systemach wspierających komunikację,

  • administracji publicznej w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020.

Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za:

  • teleinformatykę,

  • planowanie i zakup infrastruktury,

  • bezpieczeństwo IT, danych, informacji

  • komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji,

  • zarządzanie dokumentacją,

  • usprawnienie procesów,

  • przetargi,

  • kwestie finansowe i organizacyjne,

  • zarządzanie kadrami.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: http://multiexpo.pl/administracja-2

Aby wziąć udział w konferencji wystarczy wcześniej zarejestrować się na stronie: http://multiexpo.pl/administracja-2/rejestracja

Uczestnikom konferencji zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Karolina Wojciechowska
Asystentka ds.promocji
mobile: +48 531 643 428
e-mail: promocja@pirbinstytut.pl 

2017-03-02 08:41:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»

TURYSTYKA

»

»

URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE

»

POBIERZ BEZPŁATNIE

»

Wydarzenia w najbliższym czasie

»

16-17 kwietnia, Warszawa, Forum Mieszkaniowe, https://habitat.pl/fm2024/
Newsletter

»

Zamów newsletter


Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach

»